Go to footer

Ad Hoc ToDo-Liste

Virker skidtet ikke så fortæl det her :)

Ad Hoc ToDo-Liste

Indlægaf Knewsense » 05 jul 2010 09:55

Følgende er en liste over de uhensigtsmæssigheder jeg itv. synes der skal gøres noget ved ... på et tidspunkt :D

1. Når man skriver i beskrivelsesfeltet under kontoindstillinger, er det synlige felt mindre end selv feltet. Det vil sige at der ikke automatisk rykkes ned på ny linie, når man kommer til enden som f.eks. her ;)

2. Jeg kunne godt tænke mig at afsenderadressen fra debatten bliver en anden end 'john.doe.... ''' Den ryger jo direkte i spamfilteret og når man modtager en farlig bunke af det skrammel, så er den svær at finde. Itv. har jeg 'løst' problemet med at vælge en anden mailkonto som ikke er så inficeret.

3..

Er der andre der har nogle 'nice-2-have' punkter som skal med på listen til admin,- så han ikke keder sig ;) ;)
kh

KnewSense

--
At slå til, er ikke nødvendigvis det samme som ikke at være god nok :D
Brugeravatar
Knewsense

Re: Ad Hoc ToDo-Liste

Indlægaf emma©{SK} » 05 jul 2010 23:58

Hmm, tja...

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne have en lidt større avatar, da alle mine billeder falder igennem... Men ellers har jeg vist ingen klager, andet end over varmen, men det er vist uden for Admins rækkevidde! :shock:

-emma
Brugeravatar
emma©{SK}

Indlægaf admin » 06 jul 2010 00:37

Det er næsten flovt :oops:
Men nu er e-mail afsender ændret til det korrekte.
Jeg var ellers sikker på at jeg havde ændret det... men det har åbenbart været i et af de første forsøg på opsætning.

Avatar størrelse, Jeg vil mene området er stort nok til at billedet kan være størrere, så jeg har ændret størrelsen til max 120*120 pixel. Før var den 90*90.

Det med beskrivelses feltet, her skal jeg have fat i en der ved lidt mere om php end jeg...

Knewsense... det eneste jeg ikke rigtig gør pt... er at kede mig...

emma, du har helt ret... mine forbindelser i opadgående retning... er måske ikke helt lige så gode... som de er den anden vej!

Mvh
Admin
Med venlig hilsen
Admin

WWW.SM-Debatten.dk
admin
Site Admin

Indlægaf emma©{SK} » 06 jul 2010 22:50

Hej Admin!

Kan du også gøre lidt ved kib-størrelsen?? 6 kib er ikke meget og igen falder jeg helt igennem, dog ikke med meget, 4 kilobytes mere vil løse problemet...... Og hvis ikke, kan jeg sagtens leve med det! :D

-emma

ps... Hmm er der ikke noget med at der er mere hedt den anden vej???? :shock: Såe øh du behøver ikke lege vejrmand! :P
Brugeravatar
emma©{SK}

Indlægaf Knewsense » 06 jul 2010 23:11

Hej Admin,

Man kan da sagtens kede sig, selv om man har skide travlt ;) Jeg ville ellers gene hjælpe til , men jeg aner ikke en fløjtende fis om php og det jeg kan huske om web-programmering kan ligge på et meget lille sted, men nu bliver det vis køligere i vejret :shock: :)
kh

KnewSense

--
At slå til, er ikke nødvendigvis det samme som ikke at være god nok :D
Brugeravatar
Knewsense

Indlægaf admin » 07 jul 2010 00:58

emma

Så er størrelsen på billedet sat op til 11kb.
Formoder de fleste ikke vil opleve nogen størrere forskel i load tid, bredbåndets velsignelse...

Mvh
Admin
Med venlig hilsen
Admin

WWW.SM-Debatten.dk
admin
Site Admin

Tilbage til Boardindeks

Tilbage til Ris, Ros og fejl