Hej
Jeg fandt denne side mens jeg ledte efter nogle svar på nettet. Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men går ud fra at der er nogle her der kan hjælpe mig, hvis man må...
Jeg har mødt en mand og efter at han har prøvet et par uger, har jeg invilliget i at besøge ham for at sexe med ham. Vi har kort snakket om det før vi mødtes. Han sagde at han kan li at tage sin kvinde når han har lyst, og jeg kan li at blive taget på den måde.
Mens vi havde sex fortalte han mig en hel masse om hans lyster og fantasier. De var vildere end jeg havde forestillet mig, men jeg er dog ikke skræmt. Jeg er dog ret overbevist om, at dét han vil er noget der hører ind under SM. Det spurgte jeg ham om på et tidspunkt, men det benægtede han. Han har haft sine fantasier længe, men ikke fået dem udlevet rigtigt. Noget af det prøvede vi, men det var rodet sammen i én pærevælling.
Jeg underviser i sex og har da prøvet lidt af hvert. Absolut ikke alt, og jeg ved da heller ikke alt om sex og sexuelle præferencer, men jeg har skrevet til ham, at jeg anser dét han vil som SM, og at jeg ikke kan dét han ønsker af mig, hvis ikke han bla. tager ansvar for mig. Og også at dét stopord han mener jeg "bare" kan bruge hvis han forsøger sig på noget jeg har sagt fra overfor inden, ikke bare kan bruges sådan. At det skal være en NØDBREMSE, og at han skal lære at læse mig, og respektere mine no-go's fordi han og jeg ikke kan være sikker på, at jeg fysisk eller mentalt kan bruge stopordet selv om jeg ville.
Dét jeg vil høre denne side om, er om det er SM hvis:
- han har lyst til, at være den "hårde" mand, en "bad guy" der tager sin kvinde når hun har lyst, og selv om hun stritter imod...lidt a la voldtægt
- han har lyst til, at være den der bestemmer over en kvinde der agerer "slave", der lystrer, siger "Tak" og "undskyld", og så føjer sig når han forlanger noget
- han har lyst til, at give sin kvinde regler - som dét med, at jeg ikke må have trusser på når jeg kommer hjem til ham
- han vil have sine sexuelle behov, sådan som analsex og oralsex dækket selv om jeg ikke vil ihvertfald det første
- han har lyst til, at være en "lille dreng" der agerer "slave", som gør hvad som helst for sin kvinde - tænder på at blive skældt ud og få ordre
- han har lyst til, både at slå, bide, nive, tvinge, straffe og fixere med "håndjern" / binde - som han sagde: "Smerte er godt" da han bed mig, så jeg fik en bullen læbe...
- han har lyst til, selv at blive slået, bla. få lussinger og blive straffet
- han vil lege med "stopord", så han kan gå til grænsen for hvad hans kvinde kan tage uden at spørge om lov
- han har lyst til, at holde sin kvinde over mund og næse under legen
- han tænder vildt på at have magt over sin kvinde
Jeg mener selv, at han er både til dominans og til SM og også at han er sådan en der kan skifte mellem at dominere og blive domineret. Han har fået både håndjern og pisk af sine venner, så et eller andet sted må han jo have luftet sine fantasier og nok vide hvad det handler om.
Men han er vist ikke selv af den mening - ihvertfald virker det som om han er chokeret over at jeg har skrevet til ham, at jeg ser sådan på det, og at jeg ønsker at han respekterer mine grænser, som at jeg ikke vil frarøves luft til hjerne og lunger. Jeg har også skrevet, at jeg forventer at han tager ansvar overfor mig, når han fratager mig min magt, og at han skal være omsorgsfuld, udvise empati og lytte hvis der er noget jeg har brug for at tale om efterfølgende. Jeg har skrevet, at jeg godt vil udforske hans fantasier med ham, men at vi er nød til at have styr på hvad det er vi roder med og have nogle aftaler og regler som dét med stopordet, og også at de der skift mellem at bestemme og ikke bestemme, ikke skal foregå i samme "akt", men aftales på forhånd, for det andet kan jeg slet ikke finde ud af. Det er i forvejen grænseoverskridende at give ham dé lussinger jeg gav ham fordi han sagde, at det tændte ham vildt selv at få lussinger, efter han havde givet mig én og jeg ikke brød mig om det.
Han har sendt mig en sms om at han har læst min mail, men at han først vil "synke" det før vi kan snakke om det i morgen...men nu er jeg ved at miste modet. Faktisk har jeg allerede formuleret en mail, hvor jeg beder ham glemme min mail og trækker mig...
Håber nogen kan forstå hvad jeg skriver og give mig lidt klarhed.
Venligst Dukken