Go to footer

Stiletter

Goth, Latex, Lak, Uldne sweatre
Alt det tænder dig

Stiletter

Indlægaf nafrini » 27 jun 2010 12:01

Jeg har altid været fascineret af stiletter. selv som ung kunne jeg vende tilbage til den samme butik for at beundre de stiletter der stod i vinduet, trangen til at gå ind og prøve dem var meget stærk men jeg viste jo godt at jeg ikke havde modet til at vise mig frem i dem ude i offentligheden, som årene er gået er jeg blevet den lykkelige ejer af mange forskellige stiletter nogle med tynd hæl, tyk hæl, 12 cm hæl osv. mit mod udsprang af at jeg lærte Herren at kende han gav udtryk for at han ville nyde at se mig i højhælede stiletter, så de første stiletter blev købt for 5 år siden, mange er der kommet til siden hen og ser jeg et par flotte stiletter i et vindue må jeg bare prøve dem, gerne eje dem, men der har jeg heldigvis en Herre der forstår at sige nej allerede inden jeg når at komme ind af butiksdøren, for hvis det stod til mig ville jeg gerne eje alle de stiletter som jeg ser.

Hvordan har du det med stiletter ?
Når du tror du har nået din grænse, turde tage skridt ud over kanten og nyd spændingen ved det ukendte - Lad ikke frygten være din eneste Master
Brugeravatar
nafrini

Tilbage til Boardindeks

Tilbage til Fetish